APLIKASI FINGO - Jana Pendapatan Dengan Fingo | Buat Duit Cepat Gila!



Ramai yang mencari-cari cara untuk menjana pendapatan mudah dan pantas, paling penting senang buat duit.  Zaman 2020 ni, tak perlu dah nak buat sales, jual barang, post barang dan lain-lain lagi. Hanya buka aplikasi dan shopping pun boleh dapat duit.  Selain shopping, banyak lagi cara buat duit yang boleh anda aplikasikan. Tup Tup, wang sudah masuk ke akaun anda. Masha-Allah Seronoknya!


Pernah dengar aplikasi Fingo? Pasti anda tak sangka rupa-rupanya dunia 2020 ini sudah maju dengan adanya Fingo! Tak pa kalau tak ada kereta terbang. Tetapi Fingo ada! Dengan fingo, duit takkan terbang. Wauuu, cayalah. 

DAFTAR DI SINI

Imej yang berkaitan



Apa Itu Fingo? - Aplikasi Fingo



Jika anda mengenali apa itu Shopee dan Lazada, begitu jugalah dengan Fingo. Ia adalah salah satu aplikasi eHyper Mart iaitu laman website atau kedai jualan online terbesar khas untuk anda dan masyarakat membeli belah serta ia menawarkan keistimewaan yang takkan anda temui pada aplikasi shopping online yang lain. 


Apa keistimewaan Fingo berbanding Lazada dan Shopee? Ha, tunggu jap.


Sebelum tu, nak bagitau ni..
Imej yang berkaitan


Fingo ini telah dilancarkan permulaannya di Singapura, Malaysia, Vietnam, China dan ia bakal berkembang ke seluruh negara tak lama lagi.  Laman website platform shopping online ini mempunyai banyak kelebihan berbanding platform shopping yang lain dari segi harga barang yang boleh anda shopping dari Fingo, Seller yang terdiri daripada pelbagai kilang di seluruh dunia, beribu-ribu produk boleh anda temui di Fingo dan banyak lagi. 


Paling tak sabar adalah bagaimana dengan cara daftar dan duduk saja, anda boleh jana pendapatan bersama Fingo! Bukan sahaja shopping dapat duit, tapi anda boleh jana pendapatan dengan Fingo melalui pelbagai cara. 


Hasil carian imej untuk beza fingo

Apa Perbezaan Fingo Berbanding Platform Shopping Online Yang Lain?


#1 Pelbagai Produk

Fingo menyediakan pelbagai produk keperluan harian dengan harga yang sangat murah kerana barang jualannya juga adalah direct dari kilang. Sudah tentulah murah sangat! Jangan terkejut, ia terdiri daripada lebih 50,000 rangkaian jenis produk. 

#2 Supplier / Pembekal Termurah Untuk Bisnes / Borong


Boleh beli barang untuk perniagaan atau aset bisnes di Fingo kerana amat murah, berbaloi dan berkualiti. Secara automatiknya, anda telah temui supplier termurah anda. Jika beli di Lazada dan Shopee, anda takkan dapat harga borong sebegini walaupun beli 1 unit sahaja di Fingo.

#3 Harga Dan Barang Dari Kilang

Penjual / Seller di Fingo ini terdiri daripada pelbagai kilang-kilang besar di China, Malaysia dan juga seluruh dunia. Ia bermaksud harga ditawarkan juga adalah harga dari kilang. Memang murah dan berbaloi. Berbeza dengan Shopee dan Lazada dimana seller mereka adalah dari pengguna (user) itu sendiri. Oleh itu, barangan Fingo lebih murah dari Shopee dan Lazada.

#4 Tiada Minimum Pembelian


Walaupun membeli hanya 1 unit barangan sahaja, harganya tetap murah serendah harga dari kilang.  Produk adalah dari pengeluar terus ke tangan pengguna tanpa orang tengah atau ejen-ejen.

DAFTAR DI SINI

Hasil carian imej untuk beza fingo


#5 Peluang Perniagaan Untuk Anda 

Sesuai dijadikan produk perniagaan bagi anda yang ingin memulakan bisnes. Beli barang di sini dengan harga superb murah, kemudian jual semula secara offline ataupun redesign untuk dijadikan jenama anda. Fingo merupakan tempat shopping online murah untuk anda dapatkan harga borong.

#6 Jana Pendapatan Dengan Fingo Dari Pelbagai Cara


Kalau dengan platform shopping lain, anda cuma keluar duit beli barang. Tapi dengan Fingo, anda boleh jana pendapatan dan dapat duit dengan pelbagai cara yang mudah sehingga anda sendiri tak pernah terfikir. Pendek kata, shopping dapat duit balik. Siap dapat duit lebih lagi pula tu.

#7 Mudah Dapat Duit


Memudahkan anda untuk dapat duit poket secara mudah dan senang dengan hanya berkongsi bersama kawan-kawan, keluarga, followers dan sesiapa sahaja.  Mereka hanya masuk daftar di fingo atau membeli barang, anda juga terima pendapatan anda.


Selain itu, terdapat banyak lagi cara buat duit dengan Fingo yang boleh anda lakukan selepas daftar dan masuk laman website Fingo.  Banyak sangat cara jana pendapatan dengan fingo. Teruskan membaca sehingga ke bawah.
Imej yang berkaitan


#8 Memberi Peluang Jana Pendapatan


Beberapa sistem pendapatan telah dibina di Fingo yang membolehkan anda menyertainya dengan mudah. Antaranya adalah Affiliate Marketing yang membolehkan anda cash out setiap minggu. Jana pendapatan dengan Fingo takkan membuatkan anda sesak dan kurang wang setiap hujung bulan.

#9 Aplikasi User Friendly


Fingo juga menyediakan web replika untuk sesiapa sahaja yang berminat menjalankan perniagaan bersama Fingo biarpun secara santai. Jangan kata hanya shopping dapat duit, tetapi nak buat bisnes dengan Fingo pun diberi panduan dan bahan.

DAFTAR DI SINI

Sebab Anda Wajib Shopping Di FINGO | Kelebihan Shopping di Fingo

Hasil carian imej untuk fingo
  • Harga super duper murah walaupun beli barang kuantiti yang banyak dan dari luar negara.
  • Jaminan 30 hari selepas barang diterima.
  • Bukan calang-calang kualiti barang yang dijual. Semuanya amat berkualiti sekali kerana ia telah melalui tapisan dan saringan.  Kebanyakan barang juga merupakan barang laris dari Taobao, Tmall di China.
  • Tidak perlu risau untuk beli barangan elektrik kerana ia dijamin keselamatan dan anda akan mendapat warranty dari Fingo.
  • Untuk produk kosmetik dan skin care, hanya barangan original yang dijual di Fingo.  Boleh didapati di Tmall.
  • Sangat menguntungkan kerana caj postage yang dikenakan tidak bergantung kepada berat barang atau kuantiti untuk dihantar ke seluruh Malaysia (termasuk Sabah dan Sarawak).
  • Dijamin tiada masalah seperti tersalah barang, kualiti barang dan lain-lain lagi.
  • Customer servis Fingo bertindak pantas menjawab pertanyaan dan membantu masalah anda.
  • Berpeluang menjadi usahawan Fingo dengan mudah hanya berada di rumah dan menjana pendapatan tambahan.


Cara Jana Pendapatan Dengan Fingo | Keuntungan Yang Anda Terima Dari FINGO


Hasil carian imej untuk fingo make money


  • Shopping dengan fingo, akan automatik dapat RM 5 Voucher. Jadi, anda sudah jimat RM 5 di situ. Kan dah kata, shopping dapat duit, tetapi ada cash back lagi.
  • Terdapat sistem Cash Back 10% yang menarik dimana anda bayar kurang dari apa yang anda beli.
  • Menerima wang tunai atau komisen setiap kali anda mengajak kawan-kawan daftar atau memperkenalkan Fingo kepada mereka. Bukan sahaja kawan-kawan, letak link Fingo anda di Facebook, Twitter dan sebagainya, orang klik dan daftar pun, anda sudah menerima keuntungan. (Sistem Affiliate dengan adanya link untuk dikongsikan sahaja tanpa berbuat apa-apa yang sukar).
  • Menerima komisen sebanyak 10%, 14% atau 15.6% dari pembelian seluruh Shopper (SH) yang anda diperkenalkan – ia juga akan bergantung kepada pencapaian semasa anda..
  • Menerima RM50, RM100 atau RM135 dalam program member get member untuk meramaikan Preferred Shopper dalam Fingo ini dan juga bergantung kepada pencapaian semasa anda.
  • Boleh dijadikan seperti bisnes sendiri, target market yang besar iaitu seluruh pengguna internet yang mencecah Billion pengguna.
  • Aktiviti mudah setiap hari iaitu dengan berkongsi atau mempromosikan link sahaja. Anda sendiri takkan sangka betapa ramai klik link Fingo anda untuk terus daftar untuk shopping dengan Fingo. Berapa ramai yang shopping di Fingo, anda terima lagi komisen. Wah, banyaknya pendapatan boleh anda jana di sini!
  • Jana pendapatan dengan Fingo amat mudah dengan keuntungan RM 500, RM1,000, RM3,000, RM 5,000 dalam masa sehari.
  • Boleh lakukan bila-bila masa di rumah (Part time atau Full time) dengan hanya menggunakan handphone atau laptop, hanya mengakses facebook dan lain-lain yang anda mahukan.
  • Tidak perlu pegang produk, beli stok dan post barang bisnes. Mudah sangat konsep jana pendapatan dengan Fingo ni, hanya perlu ada handphone dan internet.
  • Anda adalah boss bagi perniagaan ini. Pendek kata, ia adalah perniagaan anda sendiri.

DAFTAR DI SINI

Hasil carian imej untuk fingo make money

Adakah Fingo Sah, Halal Dan Benar? 

Imej yang berkaitan

Ya, Fingo sah, halal dan benar. Ia bukanlah sebuah penipuan, scammer ataupun MLM. Ia setanding dengan platform shopping online antarabangsa seperti Lazada dan Shopee.  Fingo juga adalah platform e-dagang yang telah disasarkan dalam kalangan 3 terbaik di Malaysia dan tempoh tahun-tahun yang akan datang.

Dengan keistimewaan yang menyeluruh dengan pelbagai produk dan peluang keusahawanan di Malaysia, Fingo amat bermanfaat daripada platform e-dagang yang lain. Ia turut menghubungkan S2B2C iaitu (pembekal kepada perniagaan kepada pengguna). Dengan itu, anda dapat jana pendapatan dengan Fingo secara profesional.



Langkah-Langkah Bermula Dengan Aplikasi Fingo


Hasil carian imej untuk playstore fingo


1. Klik laman website Fingo di sini dan daftar.
2. Tekan Sign Up.
3. Masukkan Nombor telefon bimbit anda dan tekan send code.
4. Masukkan code dan cipta password untuk Aplikasi Fingo anda.
5. Tekan butang Submit setelah mengisi password anda.
6. Selesai. Tetapi anda perlu ikuti langkah seterusnya.
7. Download Aplikasi Fingo dari playstore boleh klik di sini untuk download di playstore. 
8. Login menggunakan nombor telefon bimbit dan password anda tadi di dalam aplikasi Fingo.
9. Anda boleh menerokai sistem aplikasi Fingo dengan melihat pelbagai barangan jualan, link yang diberi untuk anda promosikan dan lain-lain lagi. 
10. Belajar cara jana pendapatan dengan Fingo dan aplikasikannya segera!






Ada apa-apa masalah sepanjang melakukan step-step di atas? Sekiranya anda mempunyai apa-apa soalan ataupun ingin mempelajari cara jana pendapatan dengan Fingo, boleh hubungi terus kepada Encik Sufian, Pakar Fingo anda di Wasap. Klik Wasap di bawah untuk pertanyaan:

Klik Wasap Di Sini
Klik Wasap Di Sini
Klik Wasap Di Sini



1 Ulasan

Rayyan berkata…
Korang juga boleh guna 3 apps ni kalau korang tak nak luangkan masa banyak-banyak buat task untuk dapat duit. Apps dalam post ini apps yang lama-lama tapi 3 apps ni konsep baru yang baru release bermula dari bulan Ogos tahun ini. Semua free untuk download je.

1. bit.ly/jktlgisf7s

2. bit.ly/jktgls7s

3. bit.ly/jktlgstr7s

Apps yang dulu sangat leceh dan lambat membayar tapi sekarang ini apps yang baru ini sangat simple konsep je. Korang like dan follow orang dekat social media dan screenshot je dah settle. Sebab company apps ni bantu advertise channel atau social media orang. Orang-orang ini bayar company ini untuk naikkan followers dan like dekat Youtube, Tiktok, IG dan FB dia orang. So company ini bayar orang biasa seperti kita untuk like dan follow channel dan social media client dia orang ini. Itu je konsep dia sangat senang.

Kalau korang hanya sanggup luangkan kurang dari 1 min setiap hari, guna app yang no.1 je. RM1/task

No.2 dan no.3 korang boleh guna kalau sanggup luangkan 3 min setiap hari. RM3/task

Kalau korang sanggup luangkan dalam 6-7min sahaja setiap hari, boleh guna ketiga-tiga app so that korang boleh dapat RM7.

Masukkan sekali 3 apps ini dalam list app pembuat duit korang, sebab 3 apps ini jauh lagi cepat dan senang daripada semua apps yang lain. Bayaran dia pun dalam 3-4 hari dah dapat, payment sangat cepat.