Sandwich Freshly Made By Ashrin Food Telah Dilancarkan | Distributed by Goboks Food - RINA KIFLI

Sabtu, 21 Disember 2019

Sandwich Freshly Made By Ashrin Food Telah Dilancarkan | Distributed by Goboks Food

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah.

Berikutan kerjasama Ashrin Food dengan Goboks Food yang merupakan food distributor di Kuala Lumpur, akhirnya kami telah berjaya melancarkan Sandwich Freshly Made. Sandwich Freshly Made ini akan diletakkan di mesin-mesin makanan area Kuala Lumpur.

Nak tahu kat mana mensin-mesin tersebut? Salah satunya berada berdekatan Allianz Bank di Capital Square.  Untuk pengetahuan anda, Ashrin Food under company Rihura Herbs Enterprise adalah pengeluar atau manufactured bagi produk sandwich ini.

Terdapat beberapa perisa atau jenis sandwich freshly made ini yang kami bawakan iaitu Chicken Slice Sandwich, sandwich Roasted Beef dan juga Meatball Sandwich. Oh ya, ia ala-ala subway tapi tidak sama tau dari segi rasa dan bahan-bahan.

Kami gunakan bahan berkualiti premium seperti parsley dan garlic, roti croissant gred A+ dan lain-lain lagi. Korang nak rasa sandwich ni? Boleh buat pembelian di mesin tersebut atau hubungi Goboks Food di Facebook. Boleh dapatkan dari mereka ya sebab ini limited edition. Hanya boleh dapatkan dari Goboks Food.

Jom lihat gambar-gambar di bawah. Berkenan? Jom beli !




Gambar sandwich di dalam mesin





Tiada ulasan: