NIKMATI FRUIT TEA ALA-ALA BABAO TEA DARI AMINA ALAMI - Rahsia Kulit Jelita Rinazul - RINA KIFLI

Rabu, 13 November 2019

NIKMATI FRUIT TEA ALA-ALA BABAO TEA DARI AMINA ALAMI - Rahsia Kulit Jelita Rinazul

Sebagai insan yang sukakan herba, kali ini sis nak cuba herba sunnah pula yang berkisarkan tea atau teh.  Sis pernah cuba Ba bao Tea dari Amina Alami (Seller Online), tapi kali ini sis nak cuba Fruit Tea pula. Oh ya, beza Babao tea dengan fruit tea ni dari segi kandungan dia. Macam babao tea tu dia akan letak flower chrysanthemum, rosebud, longan dan lain-lain lagi. Manakala Fruit tea ni kandungan dia adalah buah epal, strawberry, cherry, redberry, nenas, kiwi, plum, kismis, apricot, halwa kundur, hawthorn dan lain-lain. Ada juga bunga Rozel dalam Fruit Tea ni. 

 

Kurma merah dan goji beri tu adalah tambahan untuk fruit tea dan babao tea, terpulang nak letak atau tak nak, tapi Amina Alami letakkan semua tu sekali dalam kandungan dia. Oh ya, banyak sangat kelebihan minum fruit tea ni. 

Selain menjadikan kulit lebih cantik dan jelita bak rinazul ini, ecewah saja perasantan diri sekejap tu, fruit tea ni memberikan kesan awet muda gitu pada kulit anda. Yelah, apa korang ingat bunga-bunga ni tak de faedah ke? haha. Jangan terkejut tau kalau rina makan bunga rose mawar. Dah suka sangat kan benda semulajadi ni, semua kita rembat. Opps ya ampun, terlari topik pula ni.

Okey, ini adalah kandungan Fruit Tea yang kering punya. So haritu sis minta suami pickup dekat seller Amina Alami ni di Danau Kota, kebetulan dekat je ngan rumah.



Cara Sediakan Fruit Tea:

Mudah je u ollls, tambahkan air panas ke dalam herba fruit tea anda. Kemudian kacau-kacau sehingga agak-agak 3-4 ketul gula batu yang diberi tu hancur. Gula batu tu dah termasuk dalam kandungan fruit tea ni tau, korang tak yah tambah-tambah gula lagi ya. Biar minum gula batu tu je dah cukup sukatan dia. Lagipun fruit tea ni khas juga untuk anda yang nak diet atau jaga badan.



Khasiat Fruit Tea Wajib Anda Tahu


  • Kaya dengan vitamin dan mineral - akan diserap ke kulit dan tubuh badan
  • Kaya antioksidan - Bagus untuk pernafasan kulit dan jantung
  • Mencerahkan dan melindungi kulit dari radikal bebas
  • Menguatkan metabolisma badan - Lebih bertenaga, tak letih sangat setiap hari
  • Membuang toksin dari badan - Mudah diet dan bantu menguruskan badan
  • Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi
  • Tingkatkan kesihatan jantung - Jantung lebih sihat




Kenapa Rina Suka Minum Fruit Tea?

Hallo, ini rutin mingguan rina selalunya tambah-tambah kalau nak diet kan. At least setiap minggu mesti minum Fruit Tea ni. Anggap jela ini saham untuk awet muda kelak atau bantu untuk diet. Ha gitulah. Kita kena jaga makan minum, daripada minuman yang manis-manis aduh tu, baik kita minum herba tea yang buah-buah ni. 

Lepas ni korang boleh cuba Fruit Tea ni memang terbaik, sedap pula tu. Badan pun segar. Rina pun dah nak jadi customer tetap Amina Alami ni ha.

Korang boleh hubungi Amina Alami Atau Dilla di sini.




Tiada ulasan: