DARI KERJA BANK, SEKARANG JADI PENGUSAHA SANDWICH SEBAB DULU SUKA TENGOK MAK BUAT SANDWICH.



DARI KERJA BANK, SEKARANG JADI PENGUSAHA SANDWICH SEBAB DULU SUKA TENGOK MAK BUAT SANDWICH.


Waktu dulu kalau kata berniaga sandwich, orang tak percaya kita ada Degree (Fakulti Business Management). Tapi itu bukan ukurannya utk menjadi seorang businesswomen yang berjaya!

Selama ni ramai yang tahu Ashrin Food adalah pembekal sandwich borong & murah di Kuala Lumpur. Yang menawarkan sandwich besye-biase aje utk sekolah, kiosk, petrol station n sbgnya. Dari November 2017 ditubuhkan, konsep Ashrin Food adalah sandwich bajet tapi isi kenyang yakmat (Siapa dah rasa, akan tahu!)




Hampir 2 tahun (Nov 2017 - sekarang September 2019) bergerak secara solo n agent. sekarang kami dah ada Food Distributor. N a very Good News, kami bakal keluarkan PREMIUM Sandwich Freshly Made utk semua golongan Kuala Lumpur (nanti kami umumkan di mana tempat yg boleh dapatkan sandwich ni)

Premium Sandwich Freshly Made Manufactured by Rihura Herbs Enterprise (002942099-U), company saya yang turut uruskan Ashrin Food. Means Rihura bukan sahaja berkaitan jus kesihatan wanita, tetapi mempunyai Ashrin Food (healhty food) di bawahnya.



 





99% persiapan dah siap. Tunggu launch sahaja dan masuk mulut semua warga KL. Macam tu pulak😄😘 Thanks to Goboks Food Enterprise atas kerjasama yang ditawarkan. Semoga projek Sandwich ini berjalan lancar dan dapat manfaatkan semua orang dunia akhirat. Amin.




Tak sabar la kan nak tunggu sandwich kami launced masuk mesin vending nanti. Oh ya, nanti kami kongsikan kat mana sandwich ini bakal bertapak dan boleh korang dapatkan.   Kenapa ada gambar-gambar makanan lain? Itu semua akan ada dalam projek makanan ini. Maksudnya sandwich Ashrin Premium Freshly Made ini akan berada setaraf dengan jenama-jenama makanan yang lain ni seperti Sushika, kek badam coklat premium, be fresh soda dan lain-lain lagi. Nice kan!


So kat sini, Sis belanjer sikit teaser aummmmm aummmmmm dapnya!
Jangan lupa follow IG Ashrin Food  atau Facebook Ashrin Food, untuk ikuti perkembangannya.

3 ulasan:

Bonde Zaidalifah berkata...

Sedapnye Sandwich tu.. Bonde dah follow sini yea...

Rina Kifli berkata...

Hi bonde, terima kasih follow. saya pun dah lama folow bonde. Thankyou menjengah sini. Nah hadiah :* :* :* hihi

Rina Kifli berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Pages