Apakah Jus Aimra'a? Perempuan Wajib Tahu!

Semua perempuan wajib tahu apa Jus Aimra'a yang sering disebut-sebut oleh ramai wanita yang lain. Wajib sangat-sangat sebab ia memberi manfaat kepada semua wanita diluar sana yang tak yakin diri dan selalu berdiam diri sebab ada masalah dalaman dan luaran.  Pendek kata, sedikit sebanyak tentang Jus Aimra'a pasti mempunyai kaitan dengan anda semua.


Apakah Jus Aimra'a?


Jus Aimra'a adalah sejenis pati herba yang diformulasikan oleh kurma, delima dan pueraria mirifica serta herba-herba terbaik wanita. Ia boleh diminum oleh semua wanita untuk meningkatkan tenaga dan menyegarkan badan setiap hari. Khasiat kurma, delima, pueraria mirifica dan herba-herbanya amat baik untuk kesihatan sekaligus membantu menyihatkan badan, mengatasi masalah wanita dan mencantikkan wanita luar dan dalam. Untuk pengetahuan anda juga, Jus Aimra'a adalah produk keluaran Rihura Herbs Enterprise (002942099-U) yang telah dihasilkan di kilang bertaraf GMP yang sihat dan selamat.

Kenapa Perempuan Wajib Tahu Pasal Jus Aimra'a?



Ramai wanita yang mengalami masalah kesihatan dan kecantikan tetapi tak sedar. Ada pula yang tak pernah berikhtiar untuk menjadi lebih baik, end up macam-macam masalah yang berlaku dan tak dijangkakan. Cukuplah setakat sihat luar dalam dan dapat menjalani kehidupan yang bahagia dunia akhirat.

Yang penting dapat meningkatkan tenaga dan kudrat untuk bekerja, menjaga anak dan suami serta beribadah kepada Allah SWT.  Ada orang yang tak berapa minum susu, terlebih minum susu dan tak suka makan vitamin. Jadi, sistem imunisasi perempuan semuanya berbeza dan tak sama.  Ada pula yang memang tak suka makan banyak, ada pula terlebih makan sehingga menyebabkan penyakit yang banyak bertandang.

Pertama sekali, anda harus kenali jenis badan anda, tahap kesihatan dan masalah anda. Sekiranya anda tiada penyakit kronik dan inginkan kesihatan yang sihat dan cantik luar dalam, tidak salah untuk anda amalkan herba, jamu ataupun vitamin.

Terdapat banyak sebab kenapa perempuan perlu amalkan minum Jus Aimra'a. Berdasarkan kajian dari Team Rihura, Jus Aimra'a sesuai diminum oleh semua wanita yang sudah datang haid sehinggalah hampir monopous.


Kenapa Perlu Amalkan Jus Aimra'a?


  • Dapat menstabilkan haid wanita / Haid datang tepat waktunya
  • Mengatasi masalah sakit senggugut yang teruk dan berterusan
  • Mengatasi sakit hampir monopous
  • Menganjalkan kulit tubuh badan dan wajah
  • Mengatasi masalah luka dalaman 
  • Menurunkan kolestrol dan berat badan yang berlebihan
  • Menjadikan kulit lebih awet muda
  • Membentuk dan membesarkan aset payudara dan punggung
  • Membekalkan tenaga dalaman dan luaran untuk wanita
  • Mengecutkan jerawat dan masalah kulit radang
  • Badan tidak letih lagi setiap kali bangun pagi
  • Menguatkan rahim dan menyuburkan hormon

Tidak hairanlah kenapa ramai wanita perlu tahu pasal Jus Aimra'a, tengoklah kelebihan dan manfaatnya, pasti semua wanita perlukannya. Paling penting sekali, Jus Aimra'a lulus KKM, berdaftar dan selamat diminum sebagai makanan tambahan. Selain dapat membantu mengatasi masalah anda hadapi, Jus Aimra'a juga bakal mengembalikan kebahagiaan rumah tangga anda. Insyallah! Itu Pasti! Sis pun banyak kali suami tegur suruh minum Jus Aimra'a sebab dia pun tahu kesannya bila bersama isteri ni. Ececewahhh.

Nak Tahu Lebih Lanjut? Klik:

0 Ulasan