WWW.RIHURA.COM | WEBSITE PRODUK KESIHATAN HERBA SUNNAH - RINA KIFLI

Jumaat, 31 Mei 2019

WWW.RIHURA.COM | WEBSITE PRODUK KESIHATAN HERBA SUNNAH

Hi semua, Assalamualaikum. 
Rihura

Hari ini i nak perkenalkan sebuah website yang bakal jadi panduan buat para wanita iaitu www.rihura.com . Seperti yang korang tahu, Rihura adalah jenama bagi Jus kesihatan wanita herba sunnah. Salah satunya adalah Jus Aimra'a ataupun lebih dikenali sebagai Aimra'a (Wanita).

Ia adalah jus kesihatan wanita semulajadi yang dirumus khas dari 13 herba terbaik wanita seperti manjakani, pueraria mirifica, habbatussauda, delima, madu, kacip fatimah dan lain-lain lagi. Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang ramuan jus ini, boleh lihat di sini.  Pendek kata, ramuannya adalah bahan semulajadi yang tidak ada bahan kimia, bahan terlarang dan lain-lain ok.

Rihura pakar dalam membantu anda menjaga kesihatan diri luar dan dalaman dengan baik tanpa ada kesan sampingan dan dapat membahagiakan anda sekeluarga bersama pasangan serta anak-anak.

Nak lihat kesan dan kegunaan Aimra'a? Anda boleh lihat di website Rihura ataupun boleh lihat di Facebook Page Rihura. Nanti i akan update di blog juga untuk berkongsi apa manfaat aimra'a kepada semua wanita di luar sana termasuklah anda yang membaca. 

Jemput semua, jemput bertandang ke website Rihura


2 ulasan:

Sunah Sakura berkata...

nanti share tau manfaatnya!

ray berkata...

thank you for sharinggg