JENAMA 'RIHURA' - PRODUK KESIHATAN WANITA DI MALAYSIA - RINA KIFLI

Khamis, 30 Mei 2019

JENAMA 'RIHURA' - PRODUK KESIHATAN WANITA DI MALAYSIA

RIHURA adalah sebuah jenama bagi Produk kesihatan wanita berupa herba selari dengan nama syarikat Rihura Herbs Enterprise.  Rihura mula bertapak dalam Malaysia pada tahun 2019 dan masih melebarkan sayap di seluruh Asia.


Produk pertama Rihura adalah Jus Aimra'a dimana ia adalah jus kesihatan dalaman dan luaran wanita yang dirumus khas dari 13 herba terpilih dan herba terbaik wanita. Sudah pasti khasiatnya pun amat superb sesuai dengan keperluan anda.

Rihura dengan tagline nya, 'Wanita Pujaan Alam' dan 'Cinta pada rasa pertama' memberikan impak positif dan terbaik untuk para pelanggan dan bakal pelanggan yang mengenali. Sudah pasti kesan jus aimra'a setanding dengan jus antarabangsa atau produk kesihatan wanita yang lain. Namun, Jus Aimra'a selamat digunakan dan terbukti berkesan.

Rihura telah mengalami process R & D dan diuji kaji secara makmal, klinikal dan diperbuat daripada kilang bertaraf GMP dan berkelulusan antarabangsa. Mereka pakar dalam menyediakan pemakanan yang selamat dan berdaftar. Begitu juga dengan KKM.

Bahan herba dari produk Rihura adalah bahan herba berkualiti tinggi dan bernilai di seluruh dunia kerana ia khas untuk para wanita dan menepati citarasa dan keperluan tubuh badan wanita. Disebabkan itu, Rihura Herbs juga sentiasa peka dengan sasaran pelanggan mereka mengikut kesesuaian sesuatu produk.


Alhamdulillah, pada pertengahan bulan 7 2019, Jus Aimra'a bagi Rihura dilancarkan dan mendapat tempat di hati masyarakat. Sebelum pelancaran lagi, kami telah menerima testimoni dari pengguna yang menggunakan Jus ini serta keberkesanannya.

Semoga Rihura mendapat tempat di hati masyarakat, dikenali ramai dan dapat membantu ramai para wanita dan lelaki untuk memberi nilai kehidupan mereka disamping menjana pendapatan. 




Tiada ulasan: