AMWAY MEMBERIKAN ANDA PERNIAGAAN SENDIRI - RINA KIFLI

Rabu, 29 Mei 2019

AMWAY MEMBERIKAN ANDA PERNIAGAAN SENDIRI


Siapa yang tak kenal Amway? Syarikat besar yang bertapak di seluruh negara dan international.  Sejak memulakan operasi pada 1976 di Jalan Ipoh, Kuala Lumpur, sasaran AMWAY Malaysia tetap sama iaitu ingin membantu rakyat Malaysia menjalani kehidupan yang lebih baik.

Imej via [microbiomeinsights]

Amway dan komunitinya masih lagi membantu mereka dalam setiap langkah menerusi komuniti, latihan dan pementoran yang kukuh. Buktinya ialah kejayaan lebih 350,000 ABO (Amway Business Owner) dalam AMWAY Malaysia, yang merupakan sebahagian daripada 3 juta populasi ABO di seluruh dunia. 

Asasnya begitu kukuh: sebuah syarikat milik keluarga, dengan produk yang unik, bahan dan formula berpaten, yang tidak pernah terlepas membayar bonus. Ini adalah lebih daripada sekadar peluang, ia adalah peluang untuk anda rebut.

Anda juga berpeluang mendapatkan bisnes sendiri apabila bersama Amway. Lebih dari puluhan produk kelengkapan rumah milik Amway yang boleh anda usahakan untuk menjadi usahawan.  Memang berbaloi ditambah dengan ganjaran yang Amway berikan.



Ganjaran Menjadi Amway Business Owner

Imej via [tularr]

Dari pemandangan Auckland yang indah hingga ke Paris yang romantis, dari Afrika yang mengujakan hingga ke Jepun yang penuh keanehan. AMWAY Malaysia telah membawa ABO ke seluruh dunia untuk menyelami budaya dan pengalaman baru di negara-negara yang eksotik dan indah ini sebagai sebahagian daripada program ganjarannya. 

Usaha keras sememangnya berbaloi. Pelan Penjualan & Pemasaran AMWAY dan insentif jualan yang lain memberikan anda ganjaran berupa pendapatan, lawatan, pengiktirafan dan banyak lagi, bukan sahaja kerana menjual produk tetapi juga kerana membantu meningkatkan tahap ABO yang anda taja.

• Bonus pencapaian bulanan antara 3% hingga 21% jumlah perniagaan anda bergantung kepada produktiviti anda; 
• Bonus bulanan dan bonus kepimpinan tahunan, wang tunai dan insentif berdasarkan prestasi kumpulan
• Tokok harga runcit ke atas barangan yang dijual kepada pelanggan.

Nak explain lebih-lebih takut anda tak faham pula nanti. Apapun, jika anda suka buat bisnes dan serius nak ada bisnes sendiri, anda boleh jadi ABO (Amway Business Owner). Boleh fokus bekerja di rumah sahaja. Mudah kan?



Tidak Mudah Dan Tidak Susah


Memulakan perniagaan AMWAY anda sendiri tidaklah membebankan. AMWAY Malaysia menyediakan maklumat dan latihan untuk anda berjaya. Peluang latihan termasuk sumber dalam talian dan luar talian. Tidak perlu bimbang jika anda tidak mempunyai sebarang pengalaman berniaga, Amway akan membantu anda membangunkan kemahiran yang anda perlukan untuk berjaya. Dari latihan yang mengkhusus pada produk hingga ke program pendidikan perniagaan dan latihan, anda mempunyai akses kepada sumber-sumber yang membantu anda membina perniagaan AMWAY yang berjaya.

Imej via [wavefrontac]

Produk Cemerlang 


Daripada kosmetik ARTISTRY hingga ke suplemen pemakanan NUTRILITE, semua barangan telah diuji dengan teliti dan dipercayai di seluruh dunia. Ramai pengguna yang arif dengan kualiti dan kebolehpercayaan jenama AMWAY, dan model jualan langsung ini menawarkan penyelesaian yang diperibadikan bagi memenuhi keperluan pelanggan. Dengan lebih 25 kedai meliputi timur dan barat Malaysia, kehadiran AMWAY Malaysia yang teguh di negara ini meyakinkan ABO tentang hubungan yang teguh dan berjangka panjang ini. 


Risiko Rendah, Kos Rendah


AMWAY Malaysia mencapai jualan melebihi RM1 bilion pada 2015, dan durian runtuh ini dikongsi bersama ABO. Terdapat banyak sebab untuk menjadi seorang ABO: risiko dan kosnya rendah; peluang memperoleh pendapatan tambahan terbentang; dan anda boleh mencapai kefleksibelan dan jaminan kewangan yang anda sentiasa idamkan. Nikmati manfaat bekerja dengan sebuah syarikat yang boleh diharapkan dan komunitinya yang kukuh yang boleh membantu anda mencapai matlamat. Mulakan perjalanan baru yang mengujakan, mulakan perusahaan anda sendiri. 


Tiba-tiba terasa teringin nak ada bisnes sendiri dengan Amway kan? Jom daftar dan dapatkan kit sales anda. Nak tahu caranya? Hubungi sis. (KLIK WHATSAPP)



Tiada ulasan: