MENANG MACBOOK AIR 13-INCH DARI BLOG REVIEW | 1ST WINNER OPERASI X MOVIE



Assalamualaikum Semua



Alhamdulillah tak sangka sangat Rina menang Operasi X Movie Tempat Pertama (Review Blog).  Sungguh tak sangka sebab blog ini baru sahaja dibuat beberapa minggu, tak banyak post pun dan rina nak join juga review sebab terma dan syaratnya adalah suka menulis dan tak kisah blogger baru atau lama. Betul kata team penganjur, ini adalah masa untuk menunjukkan bakat menulis kita!

And I did it!  Inilah hasilnya Rina menang Macbook Air tempat pertama pilihan penganjur dan pilihan syarikat produksi Operasi X iaitu Dream Pictures Production.




Masih ingat lagi tak contest REVIEW OPERASI X MOVIE anjuran PHProjectbase dan Dream Pictures Production tempoh hari?  Mestilah filem Operasi X lakonan awie, aaron aziz, hanna aqeela, Nasir Bilal Khan dan lain-lain lagi tuh!


Image result for operasi x

Ini adalah link Review dari Blog Rina yang Rina tulis dimana terdapat 2 task review yang wajib di tulis.. Task pertama tulis review dari Video Preview sebelum keluar wayang. Task kedua pula tulis review dari Movie kita tengok di Wayang.


 [Task 1] Review Video Preview Operasi X Hasil Penulisan Rina 

http://www.rinazul.com/2018/11/win-komen-terbaik-netizen-trailer.html


[Task 2] Review Operasi X Movie Hasil Penulisan Rina

http://www.rinazul.com/2018/11/kupasan-tontonan-operasi-x-movie-untuk.html


Selepas diumumkan nama pemenang, Rina dijemput ke syarikat Produksi di Penang untuk mengambil hadiah, memang best sangat sebab alang-alang tu Rina balik kampung Penang sekali.  Dan layanan mereka sangat best. Dengan kemenangan ini, Rina rasa lebih inspired dan motivated lebih lagi untuk terus menulis dan be somebody since sekarang dah meningkat 26 tahun. I challenged my self for more better then now!





Ini adalah apa yang Rina terima dari mereka. 

> Macbook Air
> TShirt Operasi X 
> Jiwa dan keseronokan untuk terus menulis





Thank you Dream Pictures Production dan Ph Projecbase yang menjemput Rina sertai Operasi X Movie Blog Review. Boleh dikatakan ini adalah kejayaan awal tahun rina dalam 2019 ini. Semoga Rina dan anda juga akan sukses lebih lagi pada masa yang akan datang. Amin.

Thanks semua sudi membaca!

Tiada ulasan:

Pages