SANDWICH BORONG KUALA LUMPUR - ASHRIN FOOD


Jika anda cari di Google 'Sandwich Borong Kuala Lumpur', Ashrin Food tidak terkecuali tersenarai dalam list sandwich borong yang murah di Kuala Lumpur. Ashrin Food menawarkan Sandwich Single Pax yang dijual secara borong atau banyak untuk anda dapatkan. Minimum pembelian adalah 30 pcs dan ke atas sehingga 500 pax. Mudahnya bila ada sandwich borong begini, tak perlu lagi anda mencari-cari penjual sandwich sampingan.


Ashrin Food adalah pembekal sandwich Kuala Lumpur yang menawarkan pelbagai jenis sandwich berbentuk single pax dan sesuai dinikmati oleh semua orang termasuklah kanak-kanak, dewasa dan warga tua.  Pembekal sandwich murah Kuala Lumpur ini menawarkan sandwich yang sedap, sihat dan terbaik untuk kesihatan dan kekenyangan anda. Sandwich Ashrin Food memang sangat mengenyangkan sebab intinya amat tebal dan roti nya pun tebal juga.


Meskipun Ashrin Food turut menawarkan sandwich boxes, namun sandwich single menjadi keutamaan ramai penduduk Kuala Lumpur yang perlukan sandwich untuk event, majlis, sekolah, program, jualan dan sebagainya.  Malah Ashrin Food turut merupakan pembekal sandwich untuk hospital, kiosk, universiti, RNR dan juga beberapa stesen minyak di Kuala Lumpur. 

Antara Perisa Sandwich Ashrin Food adalah:  

Ayam

Tuna

Sardin

Telur

Cheese





Harga Bagi Sandwich Ashrin Food yang ditawarkan bergantung kepada kuantiti order seperti berikut:

30 pcs - RM1.80 / pcs

50 pcs - RM1.60 / pcs

100 pcs - RM1.50 / pcs




Penghantaran atau Sandwich delivery dibuat di sekitar Kuala Lumpur sahaja seperti Gombak, Setapak, Ampang dan lain-lain.  Damansara, Petaling Jaya, Bukit Jalil tidak termasuk.  Sekiranya anda ingin tempah secara harian, mingguan atau bulanan juga dialu-alukan. Ashrin Sandwich akan refill sandwich mengikut permintaan pelanggan sekiranya anda inginkan beberapa hari dalam seminggu atau lain-lain jadual.  




Anda harus dapatkan sandwich borong Kuala Lumpur dari Ashrin Food kerana kualiti, kelazatan sandwich dan packaging sandwich yang terbaik dan terjamin.  Sandwich buatan muslim bumiputera yang halal dan selamat ini mendapat kepuasan ramai pelanggan.
  Jom dapatkan Sandwich dari Ashrin Food untuk urusan anda!



Pelanggan repeat order setiap minggu untuk sandwich single Ashrin Food, Sandwich borong Kuala Lumpur



Pelanggan berpuas hati dengna harga, kualiti, rasa, packaging dan delivery dari Ashrin Sandwich.





Tiada ulasan:

Pages