Blog RINAZUL Cetusan Penulisan



Blog Rinazul ditubuhkan pada 10 Oktober 2018, sangat baru dalam dunia blogging bagi blog ini. Ramai tak tahu kenapa tiba-tiba blog ini diwujudkan dan kali ini coretan yang ditampilkan banyak berbeza daripada blog sebelum ini.  Blog Rinazul adalah cetusan penulisan untuk anda dan generasi yang akan datang dalam mengembangkan bakat menulis, mempersembahkan seni tulisan yang kreatif dan terbaik serta menjadi perantaraan antara Rina dan client. 

Related image

Sebagai seorang penulis bebas tetap dan freelance, cetusan penulisan adalah objektif utama dalam membangkitkan minat, usaha dan kejayaan yang mendalam untuk para penulis dan generasi yang akan datang. Saya percaya ramai dalam kalangan anda yang berminat menjadi seorang penulis, atau lebih hebat lagi menjana pendapatan dengan menulis. Betul?

Mungkin belum cukup usaha anda selama ini, kini anda boleh belajar dengan lebih lagi dan menambahkan motivasi menulis terhadap diri anda.  Ya, semua perkara memerlukan motivasi dan semangat untuk terus kekal dan menjadi lebih baik.  Begitu juga penulisan, Blog Rinazul berfungsi bagi membantu anda dalam menjayakan jiwa anda untuk memiliki keutuhan cinta akan paksi penulisan, berdiri dalam karya tulisan dan berjaya memungut hasil atas usaha penulisan anda sendiri.  

Image result for penulis

Sedar atau tidak, penulisan dalam seharian adalah sesuatu kepuasan bagi anda yang sangat meminati hasil karya penulisan.  Oleh itu, penulis kalau tidak hasilkan sesuatu penulisan dalam sehari, duduknya juga tidak tenang. Ada sahaja semut bertangguk. Hal sekecil-kecil pun masuk, akan tersisa tak ke mana, bermuram durja duka di rumah. Tetapi jika seorang penulis dapat menulis dalam masa sehari, maka lengkaplah hari-harinya. 


Blog Rinazul berkongsi mengenai tips, penyelesaian dan apa sahaja berkenaan dengan blog, kewangan, perniagaan, kesihatan dan sebagainya. Saya percaya cetusan penulisan yang bakal melanda dalam negara kita pada masa akan datang. 





0 Ulasan