Kerjasama Dengan Company Amway | Long Term Full Time



Assalamualaikum

Image result for team amway malaysia

Selaku marketing digital merangkap penulis, hari ni Rina diberi kesempatan untuk bekerjasama dengan syarikat Amway. Company yang terlalu kukuh dan besar dalam dunia. Yaaa, bukan sahaja Malaysia, tapi meliputi seluruh Dunia. Alhamdulillah Rina dapat fokus untuk uruskan sedikit kerja di bahagian marketing di Malaysia.

Amway company lebih dikenali sebagai Amway (Malaysia) Holding Berhad yang fokus kepada kebebasan kewangan, kekeluargaan, impian dan juga reward. Seronok sangat bekerjasama dengan Amway ni. Chairman Amway iaitu Dato Abdul Halim bin Mohyidin pun cakap Performance Amway dah mencecah lebih dari 7++ Million pada tahun 2011, dan sekarang dah 2018, Performance company memang tak pernah jatuh, so memang seronok lah ceritanya bersama Amway ni. Sebuah company yang berjaya, kaya dan trusted. 

Image result for team amway malaysia

Amway terkenal dengan Produk-produk rumah seperti suplement, perkakas masakan, perkakas kereta, produk penjagaan diri dan macam-macam lagi. Kalau boleh satu rumah, rina nak letak semua barang Amway. Sebab barang-barang Amway memang sangat berkualiti, Harga pun sangat berkualiti dan berpatutan.  Salah satu produk Amway yang terkenal dan menjadi pilihan ramai adalah Nutrilite (Salah satu vitamin).

Dengan amway, lebih daripada 10 income kita boleh dapat. Memang kita akan grab lah kan. Siapa taknak 10 jenis income. Betul tak?  Hanya dengan menjadi ABO sahaja. Amway Business Owner.  Rina akan terangkan lebih lanjut tentang ABO dalam posting lain. 


Image result for team amway malaysia


Kalau berminat dan rasa nak tahu, bolehlah wasap Rina atau contact Rina, direct Rina explain nanti Insyallah. Rezeki perlu dikongsi-kongsi. Mungkin ada juga rezeki korang untuk bekerjasama dengan Amway. By the way, esok rina nak ke HQ Amway.. Siapa nak ikut? heee jom!

Rina akan sambung sharing tentang ini lagi. 

Tiada ulasan:

Pages