Tentang Kami (Rina Kifli)



Blog Rina Kifli adalah transformasi kepada platform ilmu penulisan khas buat usahawan. Kami menyediakan info-info dan 1001 cara usahawan mula jadi ‘outstanding’ dengan dunia content dan branding.

Sebuah platform ilmu penulisan yang lengkap dengan penulisan copywriting, content sosial media, penulisan SEO serta private tutor. Sesuai untuk usahawan yang baru bemula dan juga usahawan yang sudah lama bertapak dalam dunia perniagaan yang ingin mengukuhkan lagi jenama di seluruh Malaysia. 


Dengan pengalaman bertahun-tahun dalam dunia penulisan dan perniagaan, serta real case study, kami bakal bantu menghasilkan penulisan sasar tepat kepada target pelanggan anda, menaikkan bisnes anda di 1st ranking page Google dan platform sosial media. 


Rina Kifli brand bukan penulis biasa, tapi penulis yang faham kehendak pelanggan dan usahawan! Sejak tahun 2020, Rina Kifli telah menghasilkan sebanyak 1500+ artikel Google SEO, 1000+ penulisan content termasuklah copywriting, ads written dan banyak lagi.


1500+ 

Articles 


1000+ 

Content 


1000+

Copywriting



Tekan sini untuk baca:  

BRAND STORY OF RINA KIFLI



Rina Kifli bermula dari seorang Penulis Freelance yang mengorak langkah dan berkongsi rezeki serta tak lokek mengajar talent-talent penulis baru. 2 Orang penulis dibawah Rina Kifli dibimbing sejak tahun 2020 lagi. 

Bermula dari blogger dan freelance, Rina Kifli mengembangkan jenama ini secara berkumpulan bagi menyalurkan manfaat yang luar biasa kepada para penulis dan usahawan perniagaan di luar sana.

"Tidak semua penulis atau blogger itu menulis untuk perniagaan dan usahawan, tetapi kami passion dengan bisnes dan sangat komited, kami tahu dan percara kepada value kami." - Puan Rina Kifli.



Rina Kifli menyediakan servis penulisan, private tutor serta online video class tutorial untuk bantu para usahawan dengan lebih menyeluruh.


0 Ulasan

Paling Baru